top of page
Serviciul de prevenire a datoriilor

Acest serviciu constă din întocmirea unui pachet de documente selectate individual reieșind din specificul activității Dvs., inclusiv:

  • contracte model cu clienții cu garanții efective a executării obligațiilor (inclusiv garanții personale și subsidiare);

  • modele de acte suplimentare la contracte cu clienții;

  • modele de acte constatatoare la predarea mărfurilor / serviciilor către clienți; etc.

Preț

de la
5000 lei.

Serviciu Asistență la Soluționarea Extrajudiciară a Litigiilor

Serviciul de soluționare extrajudiciară înseamnă acordarea asistenței juridice pentru soluționarea situațiilor de conflict fără adresare la judecată:

  • formularea unei recomandări generale referitor la situația de litigiu;

  • elaborarea pretenției sau răspunsului la pretenție;

  • participarea la negocierile de soluționare a conflictului;

  • întocmirea și asistență la încheierea contractelor de tranzacție de împăcare.

Efectul procurării acestui serviciu – obțineți o viziune clară juridică și practică asupra soluționării situației de conflict și în 50% de cazuri și o soluție fără judecată.

Preț

de la
3000 lei
într-o singură dispută

Serviciu Pachete de Litigii

Acest serviciu înseamnă reprezentarea în instanța de judecată pe mai multe litigii (un pachet de litigii) în același timp.
Efectul procurării acestui serviciu – obțineți o reducere de volum față de onorariile minime care ar fi achitate în caz de comandare separată a serviciului.

Preț – minim stabilit în meniul Servicii de bază minus o reducere în dependență de nr. litigiilor preluate ca pachet și complexitatea lor.

Serviciu Contracte de la 0 la 100 – Asistență juridică la încheierea contractelor inclusiv internaționale

Acest serviciu constă din acordarea ajutorului juridic Dvs. de la apariția intenției de a încheia un contract nou și pînă la intrarea în vigoare, inclusiv:

  • recomandări înainte de începerea negocierilor, stabilirea aspectelor de bază ce trebuie discutate cu contragentul;

  • încadrarea tranzacției în cadrul legal al RM sau internațional;

  • formularea textului contractului de la zero sau în baza variantei propuse de Dvs.;

  • participarea la negocierea prevederilor contractului cu contragentul;

  • redactarea textului final din partea Dvs.

Preț

de la
5000 lei
(în funcție de volumul tranzacției).

Serviciu Modele

Acest serviciu constă din:

  • pregătirea sistemului de modele necesare de contracte și alte acte pentru fiecare categorie de contragenți;

  • modele de contracte noi sau perfecționarea modelelor existente pentru optimizarea lucrului cu contragenții și evitarea litigiilor;

  • modele de acte suplimentare la contracte – examinarea la primirea mărfurilor / serviciilor, lipsa pretențiilor, etc.;

Preț

de la
5000 lei

Serviciu Evidența și Gestionarea Contractelor Comerciale
  • luarea la evidență a contractelor comerciale curente (de obicei cu furnizorii sau cu cumpărătorii Dvs.);

  • gestionarea contractelor:

  • consultații referitor la aplicarea unor puncte din contracte în situații concrete la solicitarea clientului;

  • monitorizarea termenilor de încetare, prelungirea sau încetarea contractelor;

  • modificări la contracte la solicitarea clientului.

Preț

de la
3000 lei
lunar

Serviciu de la 0 – la 100 Întreprinderi noi – de la ideea de fondare pînă la pornirea vînzărilor

Acest serviciu constă din asistență, pregătirea actelor necesare, efectuarea formalităților etc. pentru funcționarea întreprinderii noi inclusiv cu capital străin:

  • asistență la constituirea întreprinderii noi (inclusiv perfectarea documentelor ce țin de spațiile unde se va desfășura activitatea);

  • înregistrarea întreprinderii la Camera Înregistrării de Stat și alte organe de resort (Fisc, CTAS, etc.);

  • asistență post-înregistrare – perfectarea relațiilor cu administratorul, contabilul-șef, formarea contului bancar permanent, întocmirea documentelor și stabilirea responsabilului pentru relații cu CTAS, CNAM, pentru protecția muncii, etc.

  • formarea sistemului și întocmirea actelor interne ale întreprinderii – regulamentul intern, state de personal, registre, tabele, etc.

  • autorizarea activității întreprinderii, inclusiv sanitară, comercială, etc.

  • asistență la pregătirea pentru producere, import sau export – inclusiv perfectarea relațiilor cu brokerii, înregistrarea la vamă, obținerea certificatelor și avizelor necesare;

  • pregătirea modelelor de contracte necesare pentru desfășurarea activității – cu furnizorii, vînzare angro și cu amănuntul, etc.

  • pregătirea pentru vînzări – spații comerciale, aparate de casă, terminale, registre, etc.

Preț

de la
20 000 lei
(în funcție de specificul și domeniul de aplicare al noii întreprinderi).

Serviciu ”Audit” Juridic General și ”Audit” Juridic în Domeniul Muncii

Serviciul ”Audit” juridic general constă din:

  • analiza documentelor întreprinderii (integral sau pe un domeniu concret), inclusiv a celor ce țin de funcționarea și organizarea activității întreprinderii;

  • verificarea conformității cu legislația în vigoare și cu dorințele administrației întreprinderii;

  • întocmirea unei opinii juridice referitor la conformitate și formularea recomandărilor pentru îmbunătățire.

Preț

de la
8
000 lei

”Auditul” juridic în domeniul muncii se referă la un singur domeniu și include:

  • analiza, verificarea conformității și întocmirea opiniei juridice ca la cel general plus -

  • recomandări pentru evitarea celor mai des întîlnite litigii de muncă.

Preț

de la
5000
lei

Serviciu Prevenirea Litigiilor de Muncă

Incomodități la controale? Neplăceri cu angajații? Neclarități cu documentele interne?
Atunci acest Serviciu este pentru Dvs.
Constă din:

  1. analiza documentelor interne existente ale întreprinderii;

  2. elaborarea sau îmbunătățirea documentelor interne ale întreprinderii, reieșind din specificul activității (regulamentul întreprinderii, toate regulamentele interne, ordine, fișe de post, etc.);

  3. elaborarea sau îmbunătățirea contractelor individuale de muncă, contractelor de răspundere materială individuală, colectivă și / sau de brigadă, contractului colectiv de muncă;

  4. elaborarea sau îmbunătățirea documentelor ce țin de protecția muncii (instrucțiuni, regulamente, etc.);

  5. elaborarea pachetului de acte necesar pentru efectuarea anchetei de servciu;

  6. elaborare recomandări pentru administrație la concedierea / transferul angajaților, inclusiv colectivă.

Preț

de la
10 000 lei

bottom of page